Wednesday 30 September 2009

Corner View - White

White stuff around the house for Jane's Corner View, on the "White" theme proposed by Natsumi.

Photos © Grey Lemon

Ecru, vanille, cassé, crème, ivoire, laiteux, neige... j'ai toujours aimé le blanc dans toutes ses variations, en voici une déclinaison saisie autour de moi. Des mots blancs, des fleurs sechées et une céramique craquelée, pour ma participation au Corner View de Jane.

Ecru, vanilla, cream, ivory, milky, snow... I've always loved the white color in all its variations, here's a declinaison shot around me. White words, dried flowers and cracked ceramic for my participation to the Jane's Corner View.

13 comments:

Mulot B. said...

Un plaisir de te retrouver à ce rendez-vous là !une sélection délicate de clichés et de sujets !
C'est très beau.

lucylaine said...

J'aime ton interprétation du blanc!!c'est un très beau défi, là aussi!!

Unknown said...

humm ,tes blancs crémeux...
une belle palette!

jane said...

lovely idea. they go so well together. besos-jane p.s. shall i add your link to cv?

la ninja said...

pretty pretty, thx.

Anonymous said...

c'est très délicat... j'aime beaucoup.

Jenna's Scribbles said...

Great pictures!!

Ritva said...

beautiful selection of white items!
thank you!

;) said...

Comme les gris colorés tu nous montres avec de bien belles images les nombreuses facettes du blanc !!! Bienvenue du côté du corner view !!!

natsumi said...

Beautiful white corner view! Each image is so delicate and details... Gorgeous!

ps. thank you for your lovely comment on my blog! Hoep you are having a great weekend! ox

Jeannette said...

Love the cracked ceramic!
Great to have you on Corner View.
♥ Jeannette

Cate said...

so pretty! and of course the cracked pottery is devine. love the orange in there, too. fall chic.

Lollipop said...

voilà... c'est bien ce que je pensais. MAGNIFIQUE ! See you next week?