Wednesday 21 October 2009

Corner View - My Dream

Mon rêve: Mio Rifugio! Une villa italienne noyée au milieu d'amandiers et d'oliviers centenaires, aperçue au bout d'une allée de palmiers, quelque part dans l'extrême sud de l'Italie... pas loin de la mer, à quelques encablures d'une petite ville très animée!
Un rêve...

Mio Rifugio - Photo © Grey Lemon

My dream: Mio Rifugio! An italian villa in the middle of almond and hundred-year-old olive trees, seen at the end of an alley of palm trees, somewhere in extrem south of Italy... near the sea, few miles away from a very lively little town!
A dream...

More dreams on Jane's Corner View, hosted this week by Dana. "My Dream" Corner View Theme by Kay.

17 comments:

Ian said...

I'd like something quite similar, but a farmhouse.

malo said...

Sounds just wonderful. A perfect dream.

Unknown said...

je peux partager ton rêve?
punaise comme ça fait envie...je suis sûre qu'on entend les cigales chanter...kksss kksss kksss...what else?hi!hi!

Anonymous said...

un jour peut-être... !!! Dis, tu m'inviteras pour le thé ?

Janis said...

That's beautiful...almonds and olives...sweet!

likeschocolate said...

Now you are talking this is my kind of dream.

Binoo said...

Comme c'est beau...

Ritva said...

can i come and visit you in your dream, please?

Mulot B. said...

Ohh ce rêve il me plait aussi - un petit nid caché aux yeux de tout ...

Cate said...

mmm, what a beautiful dream!

Christyn said...

Oui, ce rêve là, je le fais aussi...
assez souvent......
quel beau pays l'Italie!!!!
rêvons, ....
bonne soirée
christyn

;) said...

E un bel sogno ! Je pense souvent au fait que, pour "la" maison idéale il faut une entrée idéale... et elle ressemble à celle que tu nous offres !

la ninja said...

mais bon... whose dream wouldn't that be? mio refugio, definitely dreamy.

Line said...

L'Italie o.k je dis oui!!

n said...

Lovely dream! Looks like beautiful place...

n said...

Lovely dream! Looks like beautiful place...

shayndel said...

Ooh la la! Beautiful dream.
When it comes true, will you invite us all to visit?!