Wednesday 14 October 2009

Corner View - Love

J'ai pris cette photo il y a quelques années à Paris, c'était autour de la St Valentin, vers St Germain des Prés. J'avais bien aimé ce clin d'oeil, simple et poétique, autour du message "c'est merveilleux l'amour!".

Photo Grey Lemon

I've taken this photo few years ago in Paris, it was around Valentine's day, near St Germain des Pres area. I liked the allusion, simple and poetic, around the message "c'est merveilleux l'amour" -
"Love is wondeful!".



More Love on Jane's Corner View, theme by Jodi.

13 comments:

Binoo said...

petit bonjour en passant... ;o)
Oui oui love is wonderful !
A bientôt !

jane said...

love this composition. have a great day!

fashioncampagne said...

Tu as raison binoo !!!!
j'aime bien ces jolies pommes ...d'amour !

Unknown said...

coucou !
c'est Bob qui passe par là et vient croquer une pomme....hi!hi!
je savais bien que ce jeu "idiot" allait nous faire rire!
mardi prochain,tu joues?
bisette toulousaine

Theresa said...

For sure

Jeannette said...

Sooo pretty! And yes...c'est merveilleux l'amour! ;)

Janis said...

...and speaking of love, St Germain des Pres is one of my favorite areas in Paris, thanks for the memory %^)

Cate said...

feeling the love on this one. the apple. really great take.

Christyn said...

Aimer sans emprisonner l'autre: oui, c'est bôeau l'AAAmour
christyn

Mulot B. said...

Ces couleurs étonnantes ... lorsque je vois tes photos j'y retrouve toujours un lien de couleurs qui marque ton empreinte ! Love love !

malo said...

Yes, love is wonderful! Have a happy weekend.

shayndel said...

Beautiful 'reflection'.
Could those be chopsticks?!
Hello and love from Japan,

Ritva said...

yes,
perfect! and wonderful!